onsdag 9 oktober 2013

Naturen "brinner" och jag älskar Riboflavin

Det är höst... och så vackert att man nästan tappar andan

Att jag dessutom kan ta en promenad i allt detta vackra är ett smärre mirakel. För ett antal veckor sedan blev jag ordinerad en vitamin... Jag skulle ta 300 mg/dag. Efter en enda vecka... INGA MUSKELSMÄRTOR! Nu snackar vi mirakel.

Vitaminen heter B2 (Riboflavin) och har till viss del gett mig ett nytt liv. Jag kan röra mig utan att det gör ont. Jag kan vända mig i sängen. Jag kan gå en kort promenad.
Sa jag att jag älskar Riboflavin

3 kommentarer:

  1. Vad härligt att det finns något som dampar smärtorna! Och att det är en vitamin!

    Att kunna röra sig i sängen är en viktigt funktion. Likaså att gå en promenad. Men min hälsporre är som en piss i Mississippi jämfört med dina smärtor.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Smärtor kan inte jämföras Inna och det är faktiskt så att jag inte längre har några muskelsmärtor alls. Nu handlar det om att komma åt nerverna. Kram

      Radera
  2. That is an extremely smart written article. I will be sure to bookmark it and return to learn extra of your useful information. Thank you for the post. I will certainly return.

    SvaraRadera